Monday, July 22, 2013

What a weekend :O

Oh! what a weekend I had :D After a very busy week (loads of courses and assessments at work) I didn't had time to relax cuz I had to prepare myself for my final-final exam of my master's degree studies.
And what I did instead of studying?
I went to the convention Balcon Animachina in Bytom :D
It was really awesome.
I had a chance meet with people I haven't seen for ages *_*
I won this lovely mug with Neil Cafrey (Mat Bomer) and some badges :D

And wow... coming there was crazy but I'm not regretting it.. not at all :>
Thank you people for being there :)
Otai, Riw, Exia, Ada, Czechu, Avik, Eri, Jenny the Second... and othaer people I forgot XDD'''
I love you all~

And by the way, I passed that exam with 5 mark :D

4 comments:

  1. Yay jestem mega dumna z twojej obrony *sypie sparkle*


    Ten kubek sprawia że każda ciecz staje się bardziej sexy

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że przyjechałaś, jak widać na twoją obronę nie wpłyneło to źle. Hamburgerki moe *v*
    Napisałam do tej drukarni co mi ją polecili na konwencie, odpowiedzieli mi w 5 minut :O! Jest dobrze XD
    Ja wróciłam wczoraj o 20tej do domu i zaraz zabiorę się za swoją notkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie dobrze ^^ doujin się wyda i zdobędziesz internety xD

      Delete